جهت شرکت در مجمع عمومی فوق العاده انجمن ابتدا در لینک زیر

لینک شرکت در مجمع عمومی انجمن نجوم ایران

ثبت نام نموده و نام، نام خانوادگی و ایمیل خود را وارد نمایید. لحظاتی بعد ایمیل تایید به شما ارسال خواهد شد . پس از دریافت ایمیل تایید، مجددا روی لینک ذکر شده کلیک نموده و وارد اتاق مجمع عمومی فوق العاده شوید. در صورت مواجه با هر گونه مشکل با خانم موسوی پشتیبان اتاق مجازی تماس بگیرید. ( 09123236422)

نحوه شرکت در انتخابات هیئت مدیره و بازرسین دوره نهم:

انتخابات الکترونیکی انجمن نجوم ایران در روزهای 19 و 20 اسفند 99 برگزار خواهد شد. سامانه انتخابات درست پس از اتمام مجمع فعال خواهد شد

انتخابات انجمن آنلاین بوده و همه ی مراحل به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه انجام می شود. این سامانه محدودیتی برای مکان نداشته و از تمام کشورها انتخاب قابل انجام است. تمامی مراحل انتخابات شفاف می باشد و در عین حال اصل محرمانگی رعایت شده است. شمارش دقیق و صحیح آرا صورت پذیرفته و لذا از ثبت رای مجدد جلوگیری خواهد شد. توجه داشته باشید که هر عضو تنها یکبار و با شماره تلفن همراهی که قبلا در انجمن نجوم ثبت نموده ، اجازه ورود به سامانه را خواهد داشت.

  • جهت شرکت در این دوره از انتخابات می توانید به سامانه انتخابات آنلاین انجمن نجوم ایران به آدرس vote.asi.ir مراجعه نموده و با استفاده از شماره همراه خود وارد شوید. لحظاتی بعد کد ورود به سامانه به شما پیامک می شود. سپس با وارد نمودن کد وارد سامانه انتخابات شده، کاندیدای مورد نظر خود را از فهرست ارائه شده انتخاب نموده و آرای خود را ثبت نمایید. توجه بفرمائید که هر شخص باید 5 (پنج) انتخاب از بین کاندیدای هیئت مدیره و 1 (یک) انتخاب از بین کاندیدای بازرسین داشته باشد.

در صورت وجود هر گونه مشکل با این شماره 09128901154 خانم گمرکی تماس بگیرید

لازم به ذکر است که انتخابات الکترونیک انجمن نجوم ایران محرمانه بوده و انجمن نجوم ایران اطلاعاتی در خصوص اینکه هر عضو به چه اشخاصی رای داده است، را ذخیره نمی کند.

انجمن نجوم ایران