اطلاعیه اسکان:

ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهمانان محترم شانزدهمین همایش ملی نجوم و اخترفیزیک ایران، احتراما به اطلاع می‌رساند، مهمانان محترم همایش می توانند پس از ثبت نام نهایی و پرداخت هزینه شرکت در همایش جهت اسکان در شهر یزد، از مهمانسرای دانشگاه یزد (واقع در دانشگاه یزد)  استفاده نمایند. بدین منظور جهت هماهنگی با سرکار خانم پوراحمدی  با شماره 09981522542 تماس حاصل فرمایند. هزینه اسکان در مهمانسرای دانشگاه بر اساس تعرفه تعیین شده در دانشگاه با تخفیف همایش به‌شرح ذیل است:

مهمانسرا شماره یک دانشگاه:

  • اتاق دو تخته هزینه هر شب  ( به ازای هر نفر )  115 هزار تومان،
  • اتاق چهار تخته هر شب  ( به ازای هر نفر )  90 هزار تومان.

 

مهمانسرا شماره دو دانشگاه (اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی):

  • اتاق سه تخته نوع یک  ( به ازای هر نفر )  60 هزار تومان
  • اتاق سه تخته نوع دو  ( به ازای هر نفر )  70 هزار تومان
  • اتاق چهار تخته نوع یک ( به ازای هر نفر )  65 هزار تومان

توضیح: نوع 1 (سرویس مشترک) ،  نوع 2 (سرویس مستقل)

لطفا قبل از پرداخت هزینه اسکان و جهت کسب اطلاعات بیشتر با کمیته اجرایی همایش (سرکار خانم پوراحمدی) تماس حاصل فرمایند. شایان ذکر است آخرین مهلت رزرو اسکان در مهمانسرای دانشگاه 16 بهمن ماه 1401 است.

راهنمای پرداخت هزینه اسکان در درگاه پرداخت مربوطه (فایل پی دی اف)

در صورتی که تمایل به اقامت در هتل‌ها و  مهمانپذیر های دیگر شهر یزد (خارج از دانشگاه و نزدیک به محل برگزاری همایش)  را داشته باشید جهت اطلاع از شرایط   و رزرو اتاق می توانید به لینک های زیر  مراجعه نمایید .

 

هتل مجلل توریستی ارگ یزد

هتل پارسیان صفاییه یزد

هتل راه و ما  یزد 

هتل جهانگردی یزد

هزینه وعده های نهار و شام

هزینه تقریبی هر وعده غذایی بر مبنای انتخاب شرکت کنندگان در منوی انتخابی رستوران مهتاب دانشگاه، در روز بین 40 تا 90 هزار تومان تخمین زده می شود.