قابل توجه دانشجویان/محققان گرامی که مقاله آنها به صورت سخنرانی پذیرفته شده است



جهت آماده سازی آرشیو مدارک مربوط به همایش و اقدامات اولیه جهت ارائه سخنرانی، خواهشمندیم قبل از سخنرانی حضوری حتماً فایل ارائه مقاله خود را به مسئول سالن (مستقر در محل پذیرش همایش) تحویل نمایید.

ضمناً سخنرانهایی که مقاله خود را به صورت مجازی و برخط ارائه می دهند ارائه خود را به صورت مجازی از طریق ادوب کانکت ارائه خواهند داد. لذا خواهشمند است  از سخنرانی خود یک فیلم حداکثر ۱۵ دقیقه‌ای تهیه نموده و از آنجا که حجم تقریبی آن بیشتر از ۲۵ مگابایات خواهد شد ، آن را همراه با فایل ارائه یا فرمت pdf  به همراه درج شماره تلفن همراه خود در فایل به جیمیل pphd1@offices.yazd.ac.ir ارسال فرمایند تا در صورت اختلال در برقراری ارتباط فایل ضبط شده برای حضار در جلسه ارائه شود (فرمت فایل‌های ویدئویی حتماً  MP4 باشد).

 

توجه  فرمایید ارسال فیلم مذکور (برای عزیزانی که ارائه آنها به صورت مجازی تعیین شده است) الزامی میباشد و همچنین ارائه آنها طبق زمانبندی برنامه همایش بصورت آنلاین و حضورشان نیز در ادوب کانکت در زمان ارائه الزامی بوده و ارتباطی به ارسال این ویدئو نخواهد داشت

لینک ورود به جلسات سخنرانی 

  🎤لینک صفحه ادوبی کانکت همایش🎧 
https://meeting.yazd.ac.ir/yazdastro1401room1/


 
آخرین مهلت برای ارسال فیلم‌های سخنرانی 24 ام بهمن ماه می باشد. ( این زمان به دلیل نزدیکی به زمان کنفرانس، تمدید نخواهد شد)
 

همچنین جهت استفاده از نرم افزار ویدئویی برای ضبط ، می توانید از نرم افزار Ocam استفاده نمایید.


 

قابل توجه دانشجویان/محققان گرامی که مقاله آنها به صورت پوستر پذیرفته شده است:

 

مقالاتی که بصورت پوستر پذیرفته می‌شوند برای ارائه در همایش می‌بایست مطابق موارد زیر تهیه شده و ارائه گردند.

۱- متن نوشتاری پوستر باید در صفحه کاغذ 70*100 سانتی‌متری (عمودی) تنظیم گردد تا در فاصله  1.5  متری قابل خواندن باشد. 

2- برای تمامی شکل‌ها و جداول ارائه شده عنوان در نظر گرفته شود.

3- پوستر باید به گونه‌ای طراحی شود که حتی بدون حضور ارائه کننده پوستر نیز قابل فهم باشد. بنابراین توصیه می‌شود تا حد امکان از نمودار، دیاگرام، شکل، عکس و فرمول بجای مطالب نوشتاری استفاده شود و مطالب خیلی خلاصه باشد.

4-  تهیه پوستر به عهده ارائه کننده می‌باشد و شخص مذبور می‌بایست دست کم نیم ساعت قبل از زمان تعیین شده،  برای نصب و نمایش پوستر در محل مشخص شده در همایش اقدام نماید.

5- ارائه دهندگانی که به صورت غیرحضوری مقاله خود را ارائه خواهند داد خواهشمند است فایل پوستر مقاله خود را تهیه نمایند و به جیمیل  pphd1@offices.yazd.ac.ir   ارسال نماید.  ارائه دهنده باید در پوستر حتماً شماره تلفن همراه خود را درج نماید تا چنانچه پرسش و پاسخی وجود داشته باشد در زمان‌های مقرر با ایشان تماس تصویری یا صوتی گرفته شود.

 

با سپاس

دبیرخانه شانزدهمین همایش نجوم و اخترفیزیک ایران